Svarbu:

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą/trukūmą, nedelsiant praneškite apie tai nurodytu kontaktiniu adresu: info@onelife.lt, pateikiant įrodymus. Priėmus užsakytas prekes be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Mes įsipareigojame pakeisti netinkamos kokybės prekes arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, jei prekės yra netinkamos kokybės dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės bei nenustatyti pažeidimai, atsiradę dėl pirkėjo kaltės.

Informacija darbo dienomis 9:00–17 val., telefonu:  +37066529579, arba el. paštu: info@onelife.lt

Prekių keitimas ir grąžinimas:

1. Gavęs Prekę Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas ją apžiūrėti, patikrinti ar prekė atitinka jai keliamus kokybės reikalavimus ir įsitikinti ar Prekė neturi defektų.

2. Pirkėjui nustačius, jog Prekė neatitinka Prekei keliamų kokybės reikalavimų ir yra su trūkumais/defektais, Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas raštu kreiptis į Pardavėją nurodytu kontaktiniu adresu info@onelife.lt, aprašyti nustatytą trūkumą/defektą ir pateikti fotonuotraukas.

3. Pirkėjui yra žinoma, jog Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti prekės ir negrąžinti už ją sumokėtų sumų, jei Pirkėjas per protingą terminą nepatikrino prekės ir laiku neinformavo Pardavėjo apie nustatytus trūkumus/defektus.

4. Jeigu Pirkėjui perduota prekė neatitinka jai keliamų kokybės reikalavimų ir Pardavėjas su Pirkėjui neaptarė jo trūkumų, tai nusipirkęs netinkamos kokybės prekę Pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu Pardavėjo pareikalauti, kad:

4.1. Prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke;

4.2. atitinkamai būtų sumažinta prekės pirkimo kaina;

4.3. Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus;

4.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties;


5. Pirkėjas įsipareigoja Prekes pristatyti pats arba naudodamasis kurjerių paslaugomis Pardavėjui adresu Adutiškio g. 3, LT-18110, Švenčionys, Lietuva su įteikimu Pardavėjui.


6. Atkreiptinas dėmesys, jog Prekės atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika tenka Pirkėjui iki to momento kai prekė bus grąžinta/įteikta Pardavėjui. Pardavėjui nustačius, kad Prekė buvo nekokybiška ir su trūkumais, Pardavėjas įsipareigoja apmokėti Prekės grąžinimo išlaidas.


7. Pirkėjui yra žinoma, jog Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės jeigu iš Pirkėjo aprašymo ar pateiktų nuotraukų akivaizdžiai matoma, jog prekės defektų atsiradimą sąlygojo netinkamas prekės naudojimas, netinkama jos priežiūra, mechaniniai pažeidimai ar kiti Pirkėjo veiksmai arba tai yra natūralus nusidėvėjimas.