Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.
Svarbu
Pasirinkdami prekių pristatymą per kurjerių tarnybą, jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar siuntų taško darbuotojui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytas prekes ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Mes įsipareigojame pakeisti netinkamos kokybės prekes arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, jei prekės yra netinkamos kokybės dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės bei nenustatyti pažeidimai, atsiradę dėl pirkėjo kaltės.
Informacija darbo dienomis 9:00–17 val., telefonu: +37066529579, arba el. paštu: [email protected]
Sutarties atsisakymas. Prekių keitimas ir grąžinimas
Tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.
Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.3641, 6.3642 ir 6.3643 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis bei vadovaujantis LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ NUTARIMAS „DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ (2001 m. birželio 11 d. Nr. 697).
Skundą dėl nekokybiškos prekės galite pateikti el. paštu [email protected] . Skunde nupasakokite situaciją, kaip/kada pastabėjote kokybės trūkumus, aprašykite su kuo yra susijęs/kuo pasireiškia įsigytos prekės kokybės trūkumai. Prie skundo pridėkite nekokybiškos prekės nuotrauką, kurioje būtų matomi aprašomi kokybės trūkumai, bei pirkimo kvitą ar kitą prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą.
Nekokybiškos maisto prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos per tinkamumo vartoti terminą, nurodytą ant pakuotės ar etiketėje.
Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų Prekių, jis grąžina Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekių užsakymo dienos, atitinkamai informuodamas Pirkėją apie susidariusią situaciją.
Pirkėjas, manantis, kad jo teisės ir teisėti interesai buvo pažeisti UAB „Švenčionių vaistažolių“ turi teisę su prašymu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu Vilniaus g. 25 LT-01402, Vilnius, interneto svetainės adresas https://www.vvtat.lt/ arba naudodamasis centralizuota elektronine platforma - EGS https://webgate.ec.europa.eu/odr arba kreiptis į teismą.